Sonntag, 25. Oktober 2009

Brautjungfern....

Nicht nur ich als Braut muss ich mir Gedanken über mein Kleid machen, auch die Brautjungfern... Ich habe 3 Stück, die alle das gleiche tragen sollen... Hier meine Favoriten, die btw alle sehr günstig sind....

I'm not the only (as bride) who has to think about her look on her big day, the bridesmaids have to do the same. These are my favourites, btw the dresses are cheap...



Bridesmaid in Blue
Bridesmaid in Blue by pink19 on Polyvore.com


Pink Bridesmaid
Pink Bridesmaid by pink19 featuring Monsoon bags



Bridesmaids in gold bronze
Bridesmaids in gold bronze by pink19 featuring Chanel earrings


bridesmaid in grey
bridesmaid in grey by pink19 featuring Bottega Veneta bags


Bridemaids in taupe
Bridemaids in taupe by pink19 on Polyvore.com


Bridesmaid in Blue 2
Bridesmaid in Blue 2 by pink19 featuring Givenchy shoes

Kommentare:

  1. hallo. Total schöne polyvore collagen. Ich finde den blognamen auch super. Legally pink;)

    xoxo zola

    AntwortenLöschen

Danke für Eure Nachricht! Allerliebste Grüße...